Ana içeriğe atla

Çağrı Merkezinde Temsilci olmak ?

Çağrı Merkezinde Temsilci olmak ?

Çağrı merkezinde müşteri temsilcisi olmak nedir ? Bunun cevabı aslında belli ,asıl olan biz temsilcilikten ne bekliyoruz ?Bundan 5-6 yıl öncesine kadar Müşteri temsilcisi olmak farklılıktı .Kariyer yolunda ilk adımdı.
İnsanlar işe başlar 1 yıl boyunca bir çok müşteri ile diyaloğa girer bunun zaferini Takım lideri olduğunda yaşardı.
      Şimdi böylemi değil , işini yapmak isteyen ,kendine hedef koyanların sayısı gittikçe düşüyor .Bunun yerine işi yapmadan nasıl pazar kazanırım ? ,Acaba bugünde karnım mı ağrısa ? , bu hafta kim ölmeli ? ,verilen hedefi tutturmak yerine saatimi nasıl doldurum diyen temsilcilerin çoğaldığını görmeye başladım.
    Sanırım maya yanlış çalınmış.Yada bu işte başarı sağlayamamış,sürekli kaos çıkarmak isteyen,benden cacık olmadı bari ortalığı karıştırayım diyen insanlarla dolmaya başladı.
       Gerçek böyle değil .20 yaşında çağrı merkezi ile tanışan biri,bir veya iki sene içinde kariyer basamaklarını çıkmaya başlayabilir.Tabi görevi temsilcilikte olsa temsilci gibi düşünmeyerek.Eğer çağrı merkezinde kariyer düşünmüyorsanız bu ayrı tabi ki.
       Size tavsiyem işinizi sevin.Çağrı merkezi size çok şey katacaktır.Kariyer,İletişim gücü,stresle başa çıkma,liderlik,yönetim becerileri,kariyer +para vs. bazende aşk bir çok kişi çağrı merkezinde tanışıp evlenmiştir :)
       Unutmayın Çağrı merkezi piramidinin en temel merdiveni siniz, güç sizde  yürümek sizin elinizde .
Bu nasıl takım lideri olmuş ? bunu nasıl seçtiler ? diyenlerden olmak yerine İSTEDİM VE BAŞARDIM diyenlerden olun .

Unutmadan 2 formül öğrenip kendini yönetici sanan insanlarda olmayın sakın !!

up@kdemir

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çağrı Merkezi Takım Liderin Görevleri

  Çağrı merkezi takım lideri veya supervisor, çağrı merkezindeki takımın yönetiminden sorumlu olan bir pozisyondur. Takım liderleri, müşteri temsilcilerinin işlerini yönetir, performanslarını takip eder ve takımın başarılı bir şekilde çalışmasını sağlar. İşte çağrı merkezi takım liderinin başlıca görevleri: Takım Yönetimi: Takım liderleri, çağrı merkezi takımının günlük faaliyetlerini yönetir. Bu, iş akışını planlamak, görevleri dağıtmak, takımın hedeflere ulaşmasını sağlamak ve takımın verimli bir şekilde çalışmasını sağlamak anlamına gelir. Performans Yönetimi: Takım liderleri, takım üyelerinin performansını izler, değerlendirir ve geri bildirim sağlar. Performans hedeflerini belirler, performansı izler, eksiklikleri belirler ve gerektiğinde eğitim veya destek sağlar. Ayrıca, takım üyelerine performans hedeflerine ulaşmaları için motivasyon ve rehberlik sağlar. Eğitim ve Geliştirme: Takım liderleri, yeni takım üyelerini eğitir ve onları çağrı merkezi süreçleri, müşteri hizmeti beceri

İyi bir takım lideri nasıl olmalı?

Hepimiz iletişimin önemli bir liderlik özelliği olduğunu biliyoruz. Buna rağmen araştırmalar sıklıkla liderlerin neyi, nasıl söylediklerine odaklanırken ekipleriyle ve çevrelerindeki insanlarla olan iletişimlerini es geçiyor. Takım lideri olmak için ekiple iletişim nasıl kurulmalı? Bir çalışanın takım lideri olabilmesi için ne tür becerilere ihtiyacı var? Sizin için araştırmacıların verilerine de dayanarak takım lideri olma sürecini inceledik. Beynin işleyişi üzerine yapılan yeni bir  çalışmaya  göre lider ya da liderlik potansiyeli taşıyan kişi ile takımındaki çalışanın arasındaki bağ, ekibin diğer üyelerinin kendi aralarında kurduğu bağdan daha güçlü. Yani bu durumda ekip içinde kurulan iletişimin daha zayıf olduğunu söyleyebilir miyiz? Max Planck Enstitüsü’nden Jing Jiang ve ekibinin yaptığı araştırma bunu tam olarak doğrulamasa da lider ışığına sahip kişinin kurduğu iletişimin gücünün dikkat çekici düzeyde farklı olduğunu belirtiyor. Lider özelliklerine sahip biriyle kurulan

Bir atışta 6 gelme olasılığı ?

Geçen sayıda sorduğumuz ve Olasılık Kuramının doğuşuna neden olan problemi anımsayalım.  Pascal ’ın yakın arkadaşı  Chevalier de Méré  bir kumarbazdı. Önceleri  “tek zarı dört atışta bir kez 6 getiren kazanır”  kuralıyla oynuyordu. Ama daha çok kazanmayı umarak, oyunu   “çift zarı 24 atışta bir düşeş getiren kazanır”  kuralıyla oynamaya başlamıştı. Ancak, bir süre sonra, bu kuralın daha az kazandırdığını farketti. Nedenini matematikçi arkadaşı Pascal’a sordu. Pascal bir süre düşündükten sonra problemin matematiksel çözümünü ortaya şöyle koydu. Bir zarı dört atışta enaz bir tane 6 getirme olasılığı nedir? Zarın altı yüzü olduğunu ve her yüzün gelme şansının aynı olduğunu düşünen Pascal, problemi tersinden aldı. Bir atışta 6 gelme olasılığı (1/6), hiç 6 gelmeme olasılığı (5/6) dır. 6 gelme ve 6 gelmeme olasılıkları toplamı daima 1 dir : (1/5) + (5/6) = 1 . İki atışta hiç 6 gelmeme olasılığı (5/6)(5/6) = 25/36 ; 6 gelme olasılığı 1 – 25/36 = 11/36 dır. Üç atışta hiç 6 gelmeme