Gezgin
Prizma Etkileşim Merkezi Bayburt’a umut oldu
Anadoludaki çağrı merkelerinin, kuruldukları bölgedeki hayatları nasıl yeniden inşa ettiklerini gözler önüne seren “Çağrı Merkezi Gezgini”nin bu sayıdaki durağı Bayburt oldu.
Özellikle kamu kuruluşlarına verdiği hizmetlerle öne çıkan ve kısa sürede hatırı sayılır bir büyüme sağlayarak 11 farklı şehirde, 3 binin üzerinde temsilciyle himzet veren Prizma Etkileşim Merkezi, gelişmekte olan şehirlerde gençlere istihdam olanağı sunmaya devam ediyor.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı’na hizmet veren 7 lokasyondan biri olarak 2017 yılında kurulan Bayburt lokasyonu, yakın bir zamana kadar Çağrı Merkezi yatırımlarının çok yoğun olmadığı bir il olması açısından da kritik bir öneme sahip.
Bayburta sunulan hizmetlere dair sorularımızı yanıtlayan Birim Yöneticisi Mahmut Sami Karaduman, 1986 Ankara doğumlu genç bir yönetici. İşletme Fakültesi mezunu olan ve farklı sektörlerde çalıştıktan sonra Prizma ile Bayburt’ta yeni bir hayata başlangıç yapan Karaduman sunulan hizmetlere dair şunları söyledi: “Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170 Hattı 2010 yılında, ÇSGB, SGK ve İŞKUR mevzuatlarına tek noktadan hizmet verebilmek, vatandaşların her türlü soru, sorun, öneri, ihbar ve talebini alarak, geri bildirim sağlamak, doğru bilgiye 7/24 kesintisiz hizmet ile zamanında ve kolay erişim sağlamak amacı ile kuruldu. Toplam da 7 farklı şehirde 910 çalışan ile hizmet verilmektedir. Sırası ile Karaman, Şanlıurfa, Sivas, Kütahya, Ankara, Trabzon ve Bayburt lokasyonlarında hizmete devam ediyoruz.
Bayburt Lokasyonu 1 Şubat 2017 tarihinde 70 kişi ile hizmet vermeye başladı. 1 Birim Yöneticisi, 3 Takım Lideri, 6 Mevzuat Uzmanı ve 60 Vatandaş Temsilcisi ile Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı bünyesinde hizmet verilmektedir. Çalışanların %29’u lisans, %19’u önlisans, %52’si lise mezunudur. 24 bayan ve 46 erkek çalışan istihdam edilmektedir.
Önceliğimiz her zaman için vatandaş memnuniyetini arttırmak hem kurumumuz hem şirketimiz nezdinde görey yaptığım Bayburt şehrini ve insanlarını en iyi şekilde temsil etmektir. Bu bakış açısı ile 70 kişilik lokasyonumuzda kendimizi yenilemek, geliştirmek ve deneyimlerimizi çalışanlarımız ile paylaşarak bu güzel şehrin iş potansiyelinin yüksekliğini göstererek yeni fırsatlar ile istihdam ve kalite standartlarını arttırmayı sağlamakdır.
Kaynak:Call Center Life
Yorumlar
Yorum Gönder