Ana içeriğe atla

Hayır demeyi öğrendiğinizde kazanacaksınız

Etrafımızda olan dostlar ya da iş ortamımızda sürekli olarak insanlar bizden bir şeyler istiyorlar. Eğer, hayır demeyi bilmiyorsak, kendimize durduk yere bir sürü sorun yaratıyoruz. Hayır demeyi öğrenmek, yaşantımızı sorunsuz ve dengeli götürmek için çok gereklidir. İşte, hayır demenin size kazandırdıkları ;
motivasyon manset Hayır demeyi öğrenmek hayır demenin faydaları
Hayır demeyi öğrendiğinizde, işlerinize daha fazla motive olursunuz.Üstelik, boşu boşuna başkalarının işi nedeniyle insanlarla ters düşmeyecek, motivasyonunuz hep üst seviyede olacaktır. Böylece kişisel veriminiz artacaktır.
motivasyon manset Hayır demeyi öğrenmek hayır demenin faydaları
Hayır dediğinizde, daha fazla zaman kazanırsınız. 24 saat size de yetmiyor değil mi? Hayır demeyi öğrendiğinizde bu zaman aralığı kendinize yetecek ve planlı olacaktır. Zamanı kullanmayı öğrenmek, en önemli başarı prensibidir.
motivasyon manset Hayır demeyi öğrenmek hayır demenin faydaları

Hayır demeyi öğrendiğinizde kendinize olan güveniniz artar. Her şeye evet diyorsanız, özgüven eksikliğiniz vardır. Beğenilme ve insanlar tarafından sevilmek istiyorsunuzdur. Hayır demeyi öğrendiğinizde aslında kendinize en büyük iyiliği yaparsınız. Özgüveniniz artar.
motivasyon manset Hayır demeyi öğrenmek hayır demenin faydaları
Hayır demeyi öğrendiğinizde insanlar size saygı duyarlar. Çünkü, kendi kurallarınız ve kişiliğiniz vardır.
motivasyon manset Hayır demeyi öğrenmek hayır demenin faydaları
Hayır demeyi öğrendiğinizde aile ve ilişkilere vaktiniz kalır. Kendinize kalan vakti, sevdiklerinizle geçirebilmek en önemli noktadır. hayat, ne için yaşanıyor ? Kendinize vakit ayırın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çağrı Merkezi Takım Liderin Görevleri

  Çağrı merkezi takım lideri veya supervisor, çağrı merkezindeki takımın yönetiminden sorumlu olan bir pozisyondur. Takım liderleri, müşteri temsilcilerinin işlerini yönetir, performanslarını takip eder ve takımın başarılı bir şekilde çalışmasını sağlar. İşte çağrı merkezi takım liderinin başlıca görevleri: Takım Yönetimi: Takım liderleri, çağrı merkezi takımının günlük faaliyetlerini yönetir. Bu, iş akışını planlamak, görevleri dağıtmak, takımın hedeflere ulaşmasını sağlamak ve takımın verimli bir şekilde çalışmasını sağlamak anlamına gelir. Performans Yönetimi: Takım liderleri, takım üyelerinin performansını izler, değerlendirir ve geri bildirim sağlar. Performans hedeflerini belirler, performansı izler, eksiklikleri belirler ve gerektiğinde eğitim veya destek sağlar. Ayrıca, takım üyelerine performans hedeflerine ulaşmaları için motivasyon ve rehberlik sağlar. Eğitim ve Geliştirme: Takım liderleri, yeni takım üyelerini eğitir ve onları çağrı merkezi süreçleri, müşteri hizmeti beceri

İyi bir takım lideri nasıl olmalı?

Hepimiz iletişimin önemli bir liderlik özelliği olduğunu biliyoruz. Buna rağmen araştırmalar sıklıkla liderlerin neyi, nasıl söylediklerine odaklanırken ekipleriyle ve çevrelerindeki insanlarla olan iletişimlerini es geçiyor. Takım lideri olmak için ekiple iletişim nasıl kurulmalı? Bir çalışanın takım lideri olabilmesi için ne tür becerilere ihtiyacı var? Sizin için araştırmacıların verilerine de dayanarak takım lideri olma sürecini inceledik. Beynin işleyişi üzerine yapılan yeni bir  çalışmaya  göre lider ya da liderlik potansiyeli taşıyan kişi ile takımındaki çalışanın arasındaki bağ, ekibin diğer üyelerinin kendi aralarında kurduğu bağdan daha güçlü. Yani bu durumda ekip içinde kurulan iletişimin daha zayıf olduğunu söyleyebilir miyiz? Max Planck Enstitüsü’nden Jing Jiang ve ekibinin yaptığı araştırma bunu tam olarak doğrulamasa da lider ışığına sahip kişinin kurduğu iletişimin gücünün dikkat çekici düzeyde farklı olduğunu belirtiyor. Lider özelliklerine sahip biriyle kurulan

Bir atışta 6 gelme olasılığı ?

Geçen sayıda sorduğumuz ve Olasılık Kuramının doğuşuna neden olan problemi anımsayalım.  Pascal ’ın yakın arkadaşı  Chevalier de Méré  bir kumarbazdı. Önceleri  “tek zarı dört atışta bir kez 6 getiren kazanır”  kuralıyla oynuyordu. Ama daha çok kazanmayı umarak, oyunu   “çift zarı 24 atışta bir düşeş getiren kazanır”  kuralıyla oynamaya başlamıştı. Ancak, bir süre sonra, bu kuralın daha az kazandırdığını farketti. Nedenini matematikçi arkadaşı Pascal’a sordu. Pascal bir süre düşündükten sonra problemin matematiksel çözümünü ortaya şöyle koydu. Bir zarı dört atışta enaz bir tane 6 getirme olasılığı nedir? Zarın altı yüzü olduğunu ve her yüzün gelme şansının aynı olduğunu düşünen Pascal, problemi tersinden aldı. Bir atışta 6 gelme olasılığı (1/6), hiç 6 gelmeme olasılığı (5/6) dır. 6 gelme ve 6 gelmeme olasılıkları toplamı daima 1 dir : (1/5) + (5/6) = 1 . İki atışta hiç 6 gelmeme olasılığı (5/6)(5/6) = 25/36 ; 6 gelme olasılığı 1 – 25/36 = 11/36 dır. Üç atışta hiç 6 gelmeme